پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182603
هواي اقتصادي جهان ابري است
تاریخ انتشار : 1394/05/26 18:54:05
نمایش : 1024
اوضاع ابري اقتصاد جهاني و نوسانات قيمت يوآن چين، موجب کاهش آهنگ رشد اقتصادي تايلند شده است و موجب رشد 2.8 درصدي GDP اين کشور شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اوضاع ابري اقتصاد جهاني و نوسانات قيمت يوآن چين، موجب کاهش آهنگ رشد اقتصادي تايلند شده است و موجب رشد ۲.۸ درصدي GDP اين کشور شد.

بر اساس اين گزارش، نرخ توليد ناخالص داخلي اين کشور در سال گذشته از مرز ۳ درصد عبور کرد در حالي که پيش بيني ها در سال جديد حداکثر رشد ۰.۴ درصدي را براي اين کشور اعلام کرده است.

نخست وزير اين کشور در پي ازدياد فشارهاي سياسي براي تغيير کابينه در نظر دارد تا کابينه خود را به زودي تغيير دهد تا شايد بتواند از فشار سياسي کشور بکاهد.

پيمونوان ماهوجچارياونگ، اقتصاددان ارشد موسسه اقتصادي و تحقيقاتي کاسيکورن در اين خصوص توضيح داد: اتفاقات اخير که براي يوآن چين در بازار ارز روي داده است خبري منفي براي اقتصادي تايلند قلمداد مي شود و تأثير زيادي بر واردات و صادرات تايلند خواهد داشت.

وي ادامه داد: هزينه هاي دولتي و توريسم تنها موتورهاي محرک اقتصادي تايلند هستند که چشم انداز قابل توجهي براي آنها متصور نيست.

اين در حالي است که، قيمت بت تايلند در آخرين ساعات معاملاتي با کاهش ۰.۴ درصدي در مقايسه با دلار رو به رو شد و بدترين عملکرد را در ميان ۱۱ ارز آسيايي طي ۶ ماه گذشته از آن خود کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html